tirsdag den 13. december 2011

Besøg i butikken

Guf til mine hårdtarbejdende kollegaer

Jeg var på eskursion for første gang i 2 1/2 måned og turen til min butik i Roskilde i sidste uge.
Nøj hvor var jeg spændt for jeg har ikke gået så langt siden jeg blev syg og desuden så var jeg også spændt på at se mine kollegaer.
Havde sat besøget til kl 1500 så jeg vidste at dem jeg aller mest gerne ville sige Glædelig Jul til var der.
Aftenen før havde jeg stået og lavet havregrynskager og prøvet at bage lidt julekager (men men men dejen ville ikke som jeg ville) så de fik kun en håndfuld.

Det gik bare så godt og alle var bare så glade for at se mig, Jeg nød virkelig at være væk fra min egen by som jeg har vandret rundt i de sidste 2 1/2 måneder. Havde i dagens anledning allieret mig med en god veninde (Irene) til at tage med mig for at være min støttepædagog.

Efter en times tid med snak og julegaveindkøb så måtte jeg kaste håndklædet i ringen og sige farvel til mine dejlige kollegaer, som ikke var meget for at slippe mig, hvilket jo er dejligt for mig hehehe.

Nå men efter en hurtig omgang frokost gik turen tilbage til min by og den daglige trummerum med at genoptræne, skrive julekort, pakke gaver ind og ellers bare læse den ene gode bog efter den anden :-)



Medic out

Ingen kommentarer: