tirsdag den 8. november 2011

Tog en chance i dag....

Jeg tog en chance i dag og det var simpelthen fordi da jeg vågnede så føltes min krop som om jeg havde været med til at tømme 20 paller varer. Den skreg på omsorg og var super øm. Mine arme er begyndt at drille rigtig meget også selv om jeg ikke går på arbejde pga min sygemelding. Well jeg har jo kronisk senehindebetændelse i mine arme, men jeg plejer jo at kunne ignorere smerten fordi jeg arbejder og laver noget hele tiden.
Nå men kroppen gjorde ondt og jeg tog en beslutning som jeg ikke har diskuteret med min søde kiropraktor.


En tur i SVØMMEHALLEN mente jeg ville være det helt rigtige for min ømme "Jeg vil have opmærksomhed nu" krop, ikke kun diskusprolapsen, men hele kroppen trænge til at blive rørt uden at jeg ville forværre min diskus.
Jeg købte en all round billet til svømmehallen som består af en billet til den almindelige afdeling og en billet til varm vands bassinet.
Det var super dejligt at svømme de 12 baner som jeg fik svømmet og nej det er ikke talt som ned til enden og tilbage til starten i min verden, i min verden er 1 bane ned til enden og bane 2 er tilbage til start.
Fik også mødt nogle mennesker og fik snakket lidt med dem, det gør man jo når man er et offentligt sted plus jeg altså mangler lidt menneskelig kontakt fordi jeg jo egentlig kun ligger på sofaen for at slapper af og så går jeg en laaang tur hver dag for at få luft plus for at træne mig selv op til at kunne gå længere og længere og slippe af for diskusen.

Efter turen i det almindelige bassin fik min krop nok og jeg smuttede ind i varme vands bassinet med et hjørne hvor der er bobler som giver ret god massage.
Efter et stykke tid så var jeg parat til at gå i bad og tage en tur i saunaen.
Alt i alt en rigtig dejlig dag med det som min krop ønskede sig "OPMÆRKSOMHED" .

Medic out.

Ingen kommentarer: