mandag den 7. november 2011

Tandlægebesøget afsluttet


Jeg tog i dag en meget stor beslutning om at tage til tandlægen for at finde ud af hvorfor jeg blev ved med at have ondt i min venstre kæbe.
Nu er det sådanne at jeg har tandlægeskræk og når jeg så alligevelle beslutter mig for at bestille tid så må det virkelig betyde at jeg har noget galt med bisserne.
Nå men nu var det jo sådanne at jeg ikke mente at jeg havde ondt i mine nedre tænder så derfor gik jeg jo først til lægen for at få konstateret om jeg evt. skulle ligge inde med en kæbehulebetændelse, ak det havde jeg ikke så næste trin var at gå til tandlægen og det var jo så det jeg gjorde i dag.
Resultatet af mit besøg hos tandlægen var at jeg er blevet henvist til en kæbekirug som skal fjerne min nedre venstre visdomstand der ikke har det så godt. Min tandlæge tør ikke fjerne den pga nogle ikke så heldige ting der kom frem på mit røngtenbillede.
Øv øv øv øv øv, hvorfor skal mine tænder altid begynde at lave ballade lige op til jul??
Det slår aldrig fejl at jeg skal forbi min søde tandlæge i november eller december fordi bisserne går amok.
Nå men vil vente på indkaldelsen fra kæbekirugen og se hvad han siger.

Medic out.

Ingen kommentarer: