fredag den 11. november 2011

Det skulle jeg ikke have sagt..... :-D


Man skal lade være med at sige at man ikke får brugt sine vaser til blomster når der er en frisk håndværker på besøg. Fik denne her flotte buket af min VVS-håndværker som havde brugt en anden vase til at sætte under et utæt rør under køkkenvasken.
Han sagde at næste gang han kom forbi så ville han have en buket blomster med til mig så jeg kunne få brugt min vase, ja ja tænkte jeg og kom vist til at give udtryk for det også hvorefter han sagde "jamen jeg mener det".
Han skulle ned i bilen efter et nyt rør til under køkkenvasken og der hvor han holdt parkeret var der en blomsterhandler, så var det jo ligetil at tage en buket med til mig :-P

Det var en dejlig gestus :-)


Plus jeg lærte at stole på at min VVS-håndværker holder hvad han lover :-)

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Hej Søde Ingrid

Bogmessen gik SÅ godt! Det var helt fantastisk! <3 Selvom det var lidt hårdt at arbejde hele ugen og hele weekenden, så var det bare superfedt og super sjovt! De er virkelig, virkelig søde allesammen og det var bare helt enormt hyggeligt og rart at være der i de tre dage med dem. Jeg er virkelig super taknemmelig for at jeg fik muligheden. :)

Butikken går lidt mere så som så. Netop bogforum gjorde at jeg fik øjnene op for nogle ting som jeg ønsker mig af mit arbejde - Og som jeg ikke kan få på nuværende på tidspunkt. Det har været lidt af en kamel at sluge, må jeg indrømme. Men ellers går det fint - Nu er bøgerne til jul 2 ved at komme, så det går min tid med. :)