torsdag den 10. november 2011

Besøgsdag

I dag har jeg haft besøg til den store guldmedalje.

Først kom Charlotte fra kompagniet for at snakke kompagni-fest som jeg har indvilget i at være med til at arrangere.

Midt i det hele kom så Lars der er håndvæker som skal ordne mit køkkenskab, køkkenbordplade og sørge for at min vandhane sidder fast. Det har den ikke gjort i de sidste 3 uger pga en vandskade. Nogle kobberrør var knækket og underboen fik vand på badeværelset. Nå men vi fandt ud af at mine køkkenskabe er bygget udenom alle de rør der er under køkkenskabet så derfor måtte Lars lave en ny plan til fredag hvor han skal være færdig.


Gave fra Natasha og Hans, FANTASTISKE sokker :-)
Lidt hen på eftermiddagen kom Natasha fra Sønderjylland for at besøge mig og hygge. Jeg fik en rigtig fantastisk gave af hende og Hans, et par sokker med tæer i friske skønne farver :-D Hun havde lovet at lave mad til mig om aftenen og da det jo er Mortens Aften så blev menuen:
And, rødkål og kartofler.
Mmmmmmm hvor smagte det bare super super godt, det var den bedste and jeg har smagt i årvis og der er leftovers til i morgen aften yummy yummy :-)

Alt i alt en rigtig dejlig dag på sofaen :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: