mandag den 31. oktober 2011

Forkøelse oveni



Jamen hvorfor smider verden da ikke lige en enorm forkøelse min vej??
Så som om det ikke var nok at jeg ligger med den diskusprolaps, så har jeg også fået en monster stor forkøelse som gør jeg bruger tonsvis af kleenex balsam, 3 stk cold and flu om dagen, har feber og skifter t-shirt hver anden eller tredie time, nyser i tide og utide og hoster mine lunger op hele tiden.
Men men men min gode bog ven og tidligere kollega Katja (Eeyorenyk) har sørger for at jeg lige måtte på play.com for at bestille en sprit ny bog af Chris Carter som jeg er blevet ret vild med.
Den hedder "The Night Stalker" og er nu på vej til min postkasse som et plaster på såret af jeg åbenbart skal rammes af et dårligt immunforsvar i denne tid.
Så Kaja (Eeyorenyk) jeg skal nok skrive til dig når jeg har fået læst bogen og vil helt sikkert fortælle dig om den er god eller ej (hvilket den self er ) :-)

Host host og Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Ååååh, det bliver SÅ godt, når den oversættes også! <3