onsdag den 17. august 2011

Mine forældre har været super dejlige

Hej derude i cyberspace,

Mine forældre har givet mig noget jeg har ønsket mig i rigtig rigtig lang tid.

Nemlig et nyt BAGEFAD i ler med glasur belægning. Det er simpelthen et must i ens køkken når man elsker at bage og nu er jeg den heldige ejer af et.
Skal dog siges at mine forældre har fundet fadet på et loppemarked og det er jeg super godt tilfreds med for ellers skulle jeg af med en hulens masse penge, for fra nyt så koster det klejner, katjinggg...

Billeder, kom nu med de billeder, jamen rolig nu søde venner, jeg er ved at uploade et billede af mit nye vidunder til jer:


Det ser brugt ud, ja, men det er fuldstændig ligegyldig for det er super godt at lave dej i til boller, kage og rugbrød.

Selv samme dag fik jeg nok det største hvidkålshoved jeg nogen siden har fået, har aldrig i mit liv set et der var så stort.
Der må været et eller andet i mulden på Lolland der gør at de kan blive så store eller så bruger landmanden ren og skær MAGI:

Jeg fik det til venstre og min forældre beholdte det til højre

Mit nye bagefad og det kæmpe hvidkålshoved jeg fik med hjem
Det var alt for nu.

Medic out :-)

Ingen kommentarer: