søndag den 10. juli 2011

Dutch Pipes And Drums Aabenraa Tattoo 2 juli 2011

Hej derude i cyberspace,

Et af de bands der spillede på Tattooet optog jeg på video istedet for at tage billeder af dem, dels fordi min far er HELT vild med sækkepiber og dels fordi min gode veninde Natasha stod som FO'er (forbindelsesofficer) for dem i al den tid de var i Danmark.

Det var nogle gæve gutter og gutterinder som spillede og de havde det rigtig sjovt selv når de ikke spillede.

Der var fløjet vist nok 20 dansere ind fra Skotland i anledningen af tattooet i Aabenraa og det så bare super godt ud. Jeg købte en Skotlands bamse uden af vide at jeg rent faktisk støttede disse her pigers tur til JAPAN i efteråret 2011. Det blev jeg ret glad for at få afvide da jeg glad og fro viste Natasha min nyindkøbte bamse.


Nå men her er videoerne til nydelse for dem der kan lide sækkepiber og trommer i 2 dele:






Nå ja jeg glemte jo helt at der også skulle et billede på af den før om nævnte bamse:



Medic out :-)

Ingen kommentarer: