søndag den 1. juni 2008

90 års fødselsdag, Danmarks Akvarium og Indy 4

Fra Torsdag d. 29...
Hej derude i cyperspace,

29 maj havde Torben og jeg taget fri fra arbejde, da hans far fyldte 90 år og vi var inviteret til reception i Charlottenlund hvor han bor.

Det var rigtig hyggeligt at se Torbens familie igen og fødselsdagsbarnet var som altid i godt humør, Ulla var den perfekte værtinde som sørgede for at vi fik mad og drikke.

Efter receptionen begav vi os ud i det varme vejr, jeg havde set at Danmarks Akvarium lå lige rundt om hjørnet fra hvor svigerfar boede og da vi gik forbi på vej til fødselsdagen havde jeg sagt til Torben at jeg aldrig nogensinde har været der.

Så på vej tilbage til stationen tog han mig med på akvariet og det var en skøn oplevelse, de to bedste var da jeg fik lov til at være "Ingrid 5 år" og prøve at røre ved fisk og søanemoner i sanseakvariet, totalt fed oplevelse og den anden var da jeg fik en havskildpadde til at følge min finger op af glasset der hvor den boede, den var bare så nysgerrig.
Fra Torsdag d. 29...
Ingrid prøver sanseakvariet

Fra Torsdag d. 29...
Søøød lille nysgerrig skildpadde


Efter akvarieturen gik vi en tur gennem parken der ligger lige ved siden af og fik nydt det gode vejr og set Charlottenlund slot udefra, parken der omgiver slottet og skoven er bare så smuk så man får virkelig opladet ens batterier, hvis de er lidt flade.

Fra Torsdag d. 29...

Da vi var nået til Københavns Hovedbanegård ville Torben lige ned og hæve penge og så gik turen ellers til Imperial, hvor han overraskede mig med en biograftur hvor vi så den nye Indiana Jones film, jeg vil ikke ødelægge noget for nogen andet end at sige at starten og slutningen er ringe og alt det i midten er godt :-D

Nå men det var alt om den dejlige torsdag, I kan jo kigge på billederne som jeg har prøvet at linke til via mit fotoalbum på Picasa, der er flere fra akvariet.

Enjoy.

Medic out.

Ingen kommentarer: