torsdag den 8. november 2007

En Feriefridag til mig

Hej derude i cyperspace,

Ja som overskriften som antyder så har jeg i dag taget en feriefridag og den egentlige årsag er at jeg plus mine forældre skal til bisættelse af en nær veninde af familien.

Rimse døde i lørdags og hun har været mine forældres veninde i næsten 40 år og ergo har hun jo også været i os børns liv al den tid vi kan huske.

Jeg er faktisk rigtig glad for at jeg havde mulighed for at sige farvel til hende i onsdags for ellers ville det have været mere hårdt i dag end det måske bliver.

For det andet så har TB været til sin anden aftale med kiropraktoren i dag og hun var mere modtagelig overfor behandlingen i dag end for en uge siden, hvor han måtte bedøve hende til sidst for at få lov til at udvirke sin magi.

Det mest utrolige er at hun ikke havde noget imod manden, TB er jo ikke den store mandeelsker, men ham her kiropraktoren har altså kattetække så det forslår.

Nå men vi har fået en hel ny kat ud af de behandlinger og TB har fået 5 år mere at leve i, når nu hun også lige taber et kg til at starte med og så skal vægten ellers barberes med yderligere et par kg så hun kan blive lidt mere mobil og slank *SS*.

Det var vist det for nu, jeg skriver senere :-D

Ingen kommentarer: