torsdag den 18. oktober 2007

Jo jo jeg er her stadig

Hej derude i cyperspace,

Jeg er her stadig, jeg er ikke blevet væk eller noget.

Men har fået job for godt og vel 2 måneder siden (21 august) i en boghandel i en større sjællandsk by :-D

Det har bare været travle 2 måneder, med læring af nye kollegaer at kende, butikken at kende, systemet at kende og endelig det at få ens egne områder plus at vænne sig til at vi skulle have ny chef (det vidste jeg jo godt eftersom jeg havde været til samtale med direktøren for hele kæden), men alligevelle så er det bare gået stærkt og nu er der kun 13 dage tilbage før at den nye chef skal overtage (en deadline som efterhånden er blevet rykket et par gange, men denne her skulle gerne holde).

Indimellem er det mere eller mindre blevet tid til at lave lidt hjemmelavet kort og jeg har efterhånden en meget stærkt voksende hobbysamling i den anden stue plus det er ved at være tid til at lave julekort, hvis jeg skal nå at sende nogen ud inden juletravlheden for alvor sætter ind.

Nå men nu er det sengetid, har været en laaaaaang dag, hvor jeg har fået mega meget ros for mit arbejde og færdiggørelse af multimedia-området af de høje herre efter deres inspektionsrunde i butikken.
Nøj hvor har jeg bare været glad hele dagen, alt mit arbejde de sidste 14 dage har båret frugt og så er der ros og tilfredshed med det jeg har lavet plus jeg får x-box 360 ind i sortimentet på prøve da vores salg på spil er steget, herligt herligt herligt.
Mit Nintendo-hjerte er så glad for at mit Nintendo-hjørne vakte så meget glæde som det gjorde, det er for cool.

Godnat og sov godt derude i cyperspace, vi skrives snart igen :-D

Ingen kommentarer: