onsdag den 3. januar 2007

Godt Nytår til alle/Happy New Year to one and all
















Hej derude i cyperspace,

Ja det er vist lang tid siden sidst, en hel måned...

Men julemåneden har været travl med dit og dat og jeg har bare ikke haft tid til at skrive herinde.

Var i år meget sent ude og finde julegaver til hele familien og blev først færdig rigtigt den 23 december *SS*

Vores jul var stille og rolig med rigtig god mad (and og kalkun og alt tilbehøret) massere af gode gaver og bare hygge generelt.

Min dejlige søster var igen hjemme fra London og det var rart at se hende igen plus brormand ikke var på Island og fejrede sin første jul på Lolland sammen med os siden mine forældre flyttede derned.

Vores Nytårsaften var bare stille og rolig, Toby og mig og vores 3 katte holdt vores tradition vedlige ved at holde den sammen.

Vi fik rigtig god mad (mørbrad m. fyld tomater/persille/hvidløg bruned på panden derefter i ovnen i 30 min, den hvilede i 15 min. tilbehøret bestod af hvide kartofler, rødvinssauce fra Knorr, den er fremragende prøv den, tomater skåret i små stykker med salt og peber og en god rødvin fra Chile.)

Derefter stod den på hygge og kl. 2400 skålede vi i champagne og spiste kransekage for derefter at tage ud og skyde vores fyrværkeri af.

Jeg vil ønske alle derude i cyperspace en ET RIGTIG GODT NYTÅR
I want to wish everybody out there in cyperspace a HAPPY NEW YEAR

Ingen kommentarer: