tirsdag den 26. september 2006

Har du snakket med din cykel i dag??


Ja det har jeg!

I dag cyklede jeg 35 km ud til hvor min dejlige kæreste arbejdede med at skære grøde i en å.

Turen gik fra Ringsted til Venslev og det tog godt og vel 2,5 timer at cykle den lille tur.

Kan så anbefale at bruge http://www.degulesider.dk/ og deres ruteplan på kort.
Det fik mig sikkert frem, det gode ved deres kortmodel er at man kan vælge at være: bilist, cykelist eller gående og så finder ruteplanen den bedste rute.

Det vil sige jeg har været på landet i dag og har undgået de store veje med alt for meget trafik og bare har kunne nyde sceneriet omkring mig, det var skønt.

Da jeg endelig nåede Hårslev ringede jeg og spurgte Toby hvor han ville have severet kaffen og jeg ved at han blev lidt overrasket over at jeg havde taget cyklen ud for at besøge ham med boller og kaffe.

Efter at have kørt forkert til sidst (hvor jeg endte i Sandved) og måtte vende om for at cykle tilbage til Hårslev for derefter at komme på rette vej, så var det en glad Medic der endelig fandt sin Toby ude på marken igang med at arbejde.

Jeg kunne til sidst godt mærke at jeg har lår og et højre knæ, det var tæt på at sige: "Så stopper du og du kører ikke længere".

Alt i alt en god tur der blev sparket i gang ved at Toby siger til mig at jeg kunne jo ikke finde på at komme ud til ham med boller og kaffe.

Nu skal jeg bare bruge en dags tid på at komme mig og så må vi se hvor cyklen bringer mig næste gang jeg skal ud og se på det danske land.

Her er lidt billeder fra turen:







1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa sos!!! Det er da en flot side du har med mange gode billeder, det syntes jeg er fedt... Men jeg maa desvaerrre anmelde at din cykel er ik lige saa flot som min :)

Vi snakkes, Knus og Kram Lissi x