søndag den 11. juni 2006

Sikke en god fødselsdag :-D


Så er min fødseldag overstået og jeg kan kun sige at den gik som smurt.

Hvor var det hyggeligt at have hele min familie på besøg også selv om det var så varmt at lejligheden kunne føles som en bageovn det meste af dagen.

Vi fik spist boller, kage og lagkage plus drukket 3 ltr kakao og mængder af saftevand, kaffe og te.

Dog har jeg fundet ud af at jeg nok ikke bager meget næste gang, for vi har dog en hel rabarbertærte, 1 1/2 lagkage og 2 poser med boller tilbage.

Vores mellemste kat Mulder fik også en del opmærksomhed og han er fuldstændig drænet for energi i dag og ligger bare og sover, ganske velfortjent med alt det kæleri han lagde krop til fra min niece og nevø.

Hvad fik jeg så i gaver??

Her er listen og jeg er bare så glad for det alt sammen:

DVD'er
Anden: "Hva' snakker du om?"
Rune Klan: Tre i en
Tilbage til Fremtiden 4 disc collector's set
Lady og Vagabonden Special udgave

Flot halskæde i træ fra London
Matas de stribede Alt I En Ansigtsrens
Strygestål
Elektronisk peberkværn med lys
En flot buket blomster med hvide roser og bonderoser (tak til min kæreste for dem)

Tusind tak til alle for en rigtig god dag som bare gik for hurtigt.

Nu vil jeg tage en slapper og spise noget mere lagkage og tænke på hvor heldig jeg er at have sådan en dejlig familie plus se noget mere VM-fodbold.

Ingen kommentarer: