fredag den 14. februar 2020

Tanker om bloggen


Hej derude i Blogland,
Jeg er her stadig og har ikke glemt bloggen helt. Det kommer jeg aldrig til, men har haft nogle måneder som har svinget op og ned og derfor har jeg ikke rigtig fået skrevet noget som helst herinde. Men med sygdom, deprimeret tendenser og ting der skulle arbejdes igennem efter endt sæsonarbejde som ikke gik helt efter planen så måtte bloggen lide.

Har selvfølgelig lidt dårlig samvittighed over det, men har bestemt mig for at det nytter ikke noget. For når jeg får skrevet så får jeg skrevet og ikke før. Vil hellere være glad for at sætte mig ved tastaturet og ikke føle det som en pligt. Det duer ikke for mig.

Går og tænker lidt over hvad jeg skal bruge bloggen til og om indholdet skal ændres. Jeg vil altid have boganmeldelser på programmet, men synes jeg mangler lidt andet end kun dem. Derfor kan det være der kommer flere indlæg med mine ture rundt på Bornholm med tilhørende billeder.

Det kan også godt være jeg igen begynder at dele ud af mine opskrifter når jeg endelig får bagt noget. Det sker ikke så tit i øjeblikket, men håber på det også vender på et tidspunkt. Plus skal også lige huske på at tage billeder til indlæggende.

Lige nu skal jeg dog lige have gang i blogger-Medic igen og det er lidt en kamp som jeg arbejder med. Kan se på nogle af mine gamle blogger-kollegaer at de lukker deres blog fordi de er kommet videre i deres liv og ikke har tid til at skrive mere.

Det har jeg også overvejet, men i det sekund jeg gør det så ved jeg at jeg kommer til at savne at have en legeplads på nettet der kun er min og hvor jeg kan gøre hvad jeg vil. Derfor bliver mit hyggehjørne ikke lukket. Der bliver nok bare ikke opdateret så tit som man kunne håbe.

Det var ordene for nu. Vi ses lige pludselig derude i Bloggerland venner.

Medic out.


Ingen kommentarer: