søndag den 13. januar 2019

Jeg er her stadig



Hej alle derude i blogverdenen,

Jeg har ikke været så aktiv siden oktober måned 2018. Men efter mit sæson-arbejde stoppede den 21. oktober havde jeg brug for en lille ferie til at få slappet af og besøgt familie og venner. Prøve at få styr på en skade som jeg har pådraget mig (hvilket er en langsommelig proces) og bare nydt naturen her på Bornholm.

Har også været på BogForum sidst i oktober måned selv om jeg ikke lige har skrevet noget om det og nu er det ved at være for sent. Kan dog være jeg lige hurtigt bixer et lille indlæg sammen om det plus viser nogle af de bøger jeg købte. Som jeg forøvrigt har læst et par stykker af.

Nu er det ikke sådan at jeg vil stoppe med at blogge for det har jeg ingen planer om, men siden ferien har jeg haft super travlt med jobsøgning, en masse møder i Politihjemmeværnet om aftenen og weekenderne som jeg har skulle forberede mig til og ja juleshopping som også skulle klares da vi denne gang skulle samles med min familie i København.

Alt i alt så er tiden bare løbet fra mig, men jeg regner med at vende stærkt tilbage her i Januar og få skrevet lidt indlæg om forskellige ture jeg har taget, et par anmeldelser af bøger jeg har læst og ellers bare hyggeting til tidsfordriv.

2019 ser ud til at blive et lige så travlt år som det gamle år. Jeg har sat mig et mål med at læse 20 bøger i år, det var det højeste jeg kunne få mig selv til at sætte uden at min læselyst ville blive træt allerede i starten af det nye år.

Nu må vi se hvordan jeg klare det, men regner med at det nok skal gå og at jeg også tager mig selv tid til at få skrevet anmeldelser af det jeg får læst. Som noget nyt startede jeg sidste efterår med at tage billeder af de bøger som jeg har læst, da jeg følte det gave mere mening end at bare finde et godt billede på nettet.

Håber alle havde et fantastisk nytår og glæder mig til at få gang i bloggeriet igen.

Medic out.

Ingen kommentarer: