tirsdag den 22. november 2016

Paperblanks på BogForum 2016


Som jeg fortalte i det første indlæg om BogForum så besøgte jeg Paperblanks stand på bogmessen.

I al den tid jeg har været boghandler har jeg altid været papirnørd og jeg elsker notesbøger som er flotte med alle slags mønstre og så skal de helst have noget godt papir at skrive på. De skal kunne pynte på hylden og kunne tåle at blive taget frem i tide og utide.

Jeg har i mange mange år været en stor fan af Paperblanks notesbøger da de har en smuk forside som der virkelig er gjort noget ud af. Man kan få dem linieret eller blanke og papiret er syrefrit lavet af bæredygtigt papirmasse.

Nu kan man også få Ipad-covers, adressebøger, kalendere og dokumentmapper med meget smukke mønstre som enhver Paperblanks fan vil elske. Det er et produkt som er kommet for at blive på det danske marked og i de danske boghandlere.




Jeg kom i snak med Kristian Sondt fra den danske afdeling og vi fandt ud af at vi har en fælles bekendt hvilket overraskede os begge to.

Jeg fortalte ham at jeg for et par måneder siden havde vundet en Paperblanks notesbog i en konkurrence hos en Bog og Ide på Facebook. Den hedder Vincent van Gogh og er utrolig smuk.

I anledningen af bogmessen havde Kristian fået laver t-shirts med påskriften "Hej smukke vil du se min bogreol" som jeg ihærdigt prøvede at score en af uden held da han kun havde to tilbage.


Men han havde også lavet nogle ret seje indkøbsnet med teksterne "Hej smukke vil du se min bogreol" og "Undren er begyndelsen til visdom - Sokrates". Her var jeg rigtig heldig og fik lov til at få et net med "Hej smukke vil du se min bogreol" fordi jeg snakkede mig til det. Enhver bognørd bliver nødt til at eje sådanne et net når man har en ægte bogvæg i ens hjem.



Da jeg kom tilbage med mit kamera for at få taget nogle billeder til mit indlæg om BogForum 2016 så kom Kristian hen til mig og sagde at han gerne ville give mig en notesbog som jeg selv måtte vælge. Ved I hvor svært det er at vælge en Paperblanks notesbog efter eget hjerte. Det er mega svært.

Men jeg fandt en rigtig rigtig smuk notesbog der hedder Delphine Ultra med blanke sider. Den er perfekt til at skrive i med fyldepen som jeg ynder at gøre. Jeg elsker farverne og motivet på notesbogen. Den gør mig glad.




Glæder mig til at komme i gang med at bruge min nye notesbog og hvem ved måske kommer der flere til samlingen i fremtiden.

Har lige set at de har en Jane Austen Persuasion Ultra med blanke sider og den tror jeg bliver den næste tilføjelse. Hvorfor? Fordi jeg er vild med Jane Austen og genlæser hendes Pride and Prejudice når jeg har lyst.

Jeg siger tusind tak til Kristian Sondt fra Paperblanks for den meget fine notesbog og det super fede indkøbsnet.

Har du en Paperblanks notesbog?
Hvis du har flere, hvor mange har du?
Hvad kan du bedst lide ved notesbøgerne??

Medic out.

Ingen kommentarer: