fredag den 8. marts 2013

Bornholm

Jeg har i de sidste 5 dage været en tur på Bornholm for at prøve at søge job på solskinsøen. Det var en super dejlig og skøn tur og jeg fik mange fantastiske oplevelser med hjem til sjælland.

Har for første og ikke sidste gang prøvet at rapelle og her startede jeg på en begynder væg der "kun" var 10 meter. Det gik meget godt og jeg var monster træt i mine arme efter den tur. Men hold da op hvor er det dejligt at have fået overskredet en grænse som jeg nok aldrig havde regnet med at få overskredet. Fik set helleristninger og klatret i klipper blandt andet ved Kamelhovederne nær Hammershus plus fik set en masse andre spændende ting.

Vejret var super perfekt alle dage, høj solskin og ingen vinde. WOW siger jeg bare og så var det lunt alle dagene.

Vil lige give jer et par billeder fra turen og så kan I ellers gå på picasa og se resten hvis I har lyst.

Kamelhovederne nær Hammershus

Trappen op til Hammershus fra Kamelhovederne

Hammershus

Vejen til helleristningerne

Fotomodel og helleristninger

"Danmarks smukkeste cykelsti" Kleven mellem Klemensker og Rø

10 meter ned 

Rapelling for første gang

Nyder frokosten og udsigten efter min første rapelle tur

Nylars rundkirke 

Krøllebølle i Slaus Stene skulpturpark

Holger Danske i Slaus Stene skulpturpark


Ingen kommentarer: