søndag den 20. januar 2013

Stadig forkølet

Ja jeg er stadig forkølet og nu er det efterhånden snart 3 uger siden det startede så småt. Jeg er sq træt af at hoste mine lunger op og pudse næse for det går jo ud over ens liv og ens søvn.
Nå men det går vel væk og mens jeg så prøver at være yderst positiv så er den gode nyhed at jeg har fået det en smule bedre den sidste uges tid, ikke meget, men lidt.

Har ellers bombaderet min krop med chili, hvidløg, frisk ingefær knold og en masse C-vitamin, men det virker ikke som om det har virket så synderligt godt som jeg gerne ville have det til.

Inden for de næste par dage vil jeg lige se om jeg ikke kan få skrevet et par indlæg som jeg ikke fik skrevet før jeg blev syg.

Håber alle derude har været heldige og holder sig glade og raske.

Medic out

Ingen kommentarer: