lørdag den 17. november 2012

Søde Eey introducerede mig til

Helle Tofft fra Forlaget Valeta på BogForum og vi småsnakkede en lille smule om bogblogger træf og såån.
Eey fortalte mig at jeg garanteret rigtig godt kunne lide bogen: MEDIATROPOLIS som er skrevet at Freddy E. Silva. Derfor kunne jeg ikke lade være med at spørge om jeg ikke kunne få et anmelder eksemplar af bogen så jeg kunne lægge en anmeldelse op på min blog. Fik et visitkort af Helle og vi aftalte at jeg skulle skrive en mail efter bogmessen var overstået.
Som sagt så gjort og torsdag, alt i mens jeg var i bad, kom der en pakke med Post Danmark fra Helle.
Glæder mig til at læse bogen og se om Eey har ret, hvilket hun jo som regel plejer at have :-) Hun er jo ikke mit bogorakel for ingenting :-) :-)


Det er det bedste billede jeg lige kunne få taget af bogen,

Så tak til Eey for introduktionen og til Helle for bogen :-)

Medic out

4 kommentarer:

Irene E. Jensen sagde ...

Den er god, god, god!

Eeyorenyk sagde ...

Hehe. Iiih, jeg håber sådan at du vil kunne lide den. <3

Eeyorenyk sagde ...

Iiih, glæder mig så meget til at se dig på Tirsdag. Håber at jeg når at få fremkaldt mine billeder inden da. :)

Sabrina sagde ...

Jeg er spændt på om du kan lide den. Jeg synes den er fantastisk! :D