tirsdag den 13. november 2012

Forlaget Alvilda på BogForum

Jeg er helt vild med John Stephens "Det smaragdgrønne atlas" og derfor tænkte jeg at det ikke gjorde noget at prøve at spørge om jeg ikke måtte anmelde den nye bog"Den rubinrøde krønike" som er udgivet på Forlaget Alvilda.
Kom i snak med en flink dame som hedder Pernille på BogForum og fortalte hende at jeg er uddannet i boghandel og blogger og er begyndt at lægge anmeldelser op på min blog og så videre og så videre. Hun gav mig sit visitkort og bad mig skrive når jeg fik tid så ville hun sende "Den rubinrøde krønike" til mig.

I dag kom pakkeposten så forbi med den ovennævnte bog til mig og den ser sådanne her ud:



Jeg må sige wow den er godt nok endnu flottere end "Det smaragdgrønne atlas" og man får virkelig lyst til at bare sætte sig ned med bogen og gå i gang med den med det sammen.
Glæder mig til at præsentere jer for en dugfrisk anmeldelse inden længe og tusind tak til Pernille og Forlaget Alvilda for at give mig chancen, det sætter jeg meget stor pris på.

Uh har vist et enkelt billede fra BogForum og Alvildas stand:



Medic out

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

De er super søde inde hos alvilda :) Jeg skrev en mail og fik to bøger til anmeldelse, blandt andet den rubinrøde krønike! Er allerede i gang med den, og jeg siger dig, den er god! er ca halvvejs og synes den er bedre end den første