fredag den 12. oktober 2012

AirWick dufpinde - final buzz

Om 2 dage er Buzzador kampagnen med Air Wick duftpinde færdig og jeg har lige lavet min første afleveringsrapport.

Hvad synes jeg så om produktet Cool Linen & White Lilac??

Well jeg er ikke rigtig til det med duftpinde i mit hjem og jeg tror heller ikke jeg vil købe dem nu jeg har prøvet dem, hvorfor spørger den nysgerrige læser??


Fordi jeg synes at duften er for gennemtrængende og den kan irriterer mig selv om det ikke er meningen og jeg har altså kun 1 pind i den der olie væske.
Den er en rigtig god ide til som Air Wick har fundet på og den vil helt sikkert sælge til mange andre danskere. Bare ikke mig. Hvis nu de havde lavet en mere smart måde at montere de der duftpinde på så ville det måske have bidt mere på mig. Men at man skal stå og passe på med at få olien på hænderne når man fjerner den lille hvide prop i låget er ikke særlig gennemtænkt. Ellers er designet flot og det skæmmer ikke ens omgivelser.

Mit eksemplar har stået på badeværelset og om aftenen inden jeg gik i seng har jeg måtte pakke det væk fordi mit soveværelse ligger lige overfor og jeg synes jeg fik hovedpine af at duften bevægede sig ind i mit soverum. Det kan godt være det bare er mig der er en smule underlig, men sådanne er jeg indrettet.

Alle de andre jeg har buzzet med har ingen problemer af hvad jeg har hørt med duftpindene og det er altid en god ting.

Alt i alt får Cool Linen & White Lilac en lidt under middel karakter af mig.

Medic out.

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Hvis det kan trøste havde jeg også store startproblemer med min test. :S