lørdag den 19. maj 2012

Sæsonens hotteste modefarve er blå...

Jeg lod mig inspirere af en artikel i Matas gode og gratis blad "SKØN" om at sæsonens hotteste modefarve er blå ved at gå ud og tage en flot blå farve jeg har i neglelak og prøve at lægge den så pænt på som det nu var muligt. Er ikke en super haj til det, men jeg regner med at med lidt øvelse så skal jeg nok blive det. Og denne gang så lykkedes det faktisk at lægge en tilforladelig omgang neglelak med underlak, 2 omgange blå og den sædvanelige overlak så farven og lakken holder længere.

Men I kan jo selv dømme om det ser godt ud, har prøvet at tage et billede i min lidt mørke stue:

Uh jeg glemte vist at fortælle at jeg er en sucker for blå, elsker simpelthen den farve :-)


Hav en fantastisk søndag :-)

Medic out

Ingen kommentarer: