onsdag den 2. maj 2012

Lene Dybdahl: Den Gyldne Nøgle


Denne her skønne bog lå udenfor min dør da jeg kom hjem i søndags fra Signal 2 kursus i Jægerspris.

Jeg er allerede gået i gang med den og den fænger helt vildt meget, har dog kun fået læst 200 sider indtil videre da jeg har været travlt beskæftiget med rengøring, rengøring og start på kursus på ZBC for at på opgraderet mine IT-egenskaber til et C-niveau.

Men hvis ikke mit hoved er for træt i dag så skal jeg helt sikkert have kastet mig over resten af bogen for den er faktisk utrolig godt skrevet og meget interessant, siger en bognørd som ikke bryder sig synderligt meget om danske forfattere, men må sige at Lene Dybdahl har overrasket mig virkelig positivt.

Medic out

1 kommentar:

Eeyorenyk sagde ...

Åååh, dejligt at du også kan lide den. Håber sådan at folk tager godt imod den. :)