lørdag den 7. april 2012

Påske, forkølelse og rum toddy

Jeg er den heldige ejer af en enormt irriterende forkølelse som mente den skulle hjemsøge mig lige da påsken skulle til at starte.
Har løbenæse, ondt i halsen (den føles som sandpapir), hovedpine, er træt som et helt alderdomshjem og hele kroppen værker. Nøj hvor er jeg dog bare hårdt ramt og alt dette her betyder at jeg så ikke kan få besøg af mine forældre så jeg har fejret påsken alene på sofaen.

Lørdag bestemte jeg mig for at gøre noget drastisk ved forkølelsen og købte noget godt Bacardi Oakheart rum i Kvickly til den billige sum af 99,95 kr. Ved om nogen at en god varm rum toddy altid kan hjælpe en lille smule på forkølelses symptomerne. Min rum toddy er lavet på kamille te, 2 tsk honning og en sjus rum.
Den smager godt og ja den smager virkelig dejligt.



Håber alle har en god påske og at I har undgået at bukke under for denne her dumme forkølelse.

Medic out

Ingen kommentarer: