fredag den 6. januar 2012

Nye dejlige ting fundet på udsalg

Jeg har været i Roskilde sammen med min mor da hun skulle til undersøgelse på sygehuset.
Efter den tur så trak jeg hende ned igennem strøggaden for at kigge lidt på butikker og få lidt frisk luft.

Nå men var inde i Jane Onø: Korsbæk Specialiteter butikken for at kigge mens mor sad på en bænk for at hvile sine trætte ben.
Her er hvad jeg fandt og blev glædeligt overrasket over at få afvide at der var 25 % på prisen:

Hævekurve
Langt om længe fandt jeg hævekurve til en billig penge, men i en super god kvalitet.

Nå men vi fortsatte lidt hen af gaden og der var skisme en sko butik (Sko Feber) der havde udsalg (den ligger lige overfor Kvickly) , 100 kr og 200 kr for 1 par sko. Vi prøvede at gå ind og se om de eventuelt havde et eller andet jeg kunne bruge.

Her er hvad jeg fandt til 100 kr pr stk:



Det er min søsters fortjeneste at jeg har købt disse her to par sko for det var hende der som afskedssalut til mig da hun tog tilbage til London og sin kæreste sagde:
"Så mangler vi bare at få dig i en sko med en lille hæl"


Efter en hyggelig dag i Roskilde tog vi hjem til te og en god sofa hvor der efterfølgende blev slappet af indtil min far kom og hentede min mor :-)

Medic out.

Ingen kommentarer: