søndag den 8. januar 2012

Hjerteforeningens Nytårstravetur



Jeg læste på nettet at Hjerteforeningen afholdte en Nytårstravetur for dem som havde lyst til at deltage i dag kl 1000. Synes det lød ret interessant og så kunne jeg jo gå sammen med andre mennesker et eller andet sted.
Så kl 1000 mødte jeg op på den parkeringsplads som der stod vi skulle mødes og nøj der var godt nok mange mennesker.
Vi blev budt velkommen af formanden og jeg kørte med næstformanden ud til den skov hvor vi skulle gå turen.
Det viste sig at der var to ruter, en på 3 km og en på 5 km.
Jeg valgte med det sammen ruten på 5 km og det gjorde største delen af alle dem der var mødt op også.
Fandt ud af at den skov vi gik i havde fået eu-midler til at lave stier så offentligheden kunne bruge skoven mere aktivt. Det var en super god ide og jeg skal da ud og gå i denne her skov noget mere. Plus der bliver lavet en naturfitnessbane så man kan træne ude i det fri.
Fik snakket med et par mennesker og lige pludselig så var turen overstået og vi var nået til den grillhytte hvor der blev serveret Asti og kranskage da vi jo fejrede nytåret :-)
Det skulle egentlig have kostet 10 kr at deltage, men i dagens anledning havde formanden og næstformanden besluttet at arrangementet var gratis.
Det var rigtig hyggeligt og jeg besluttede at gå de 3,5 km hjem fra skoven for at få lidt mere motion.
Hvilket resulterede i at jeg trillede omkuld på sofaen efter en endt frokost og faldt i søvn.
Tjae hvad kan jeg sige, jeg er kun menneskelig og min ryg driller ualmindeligt meget.




Medic out.

1 kommentar:

Katja sagde ...

Sikke et fedt projekt! Rigtig sejt at du var med - og også gik hjem! Det er godt at se at Hjerteforeningen tager nogle gode initiativer til arrangementer som dette. Thumbs up! :)