onsdag den 11. maj 2011

Lidt nyt til klædeskabet til sommeren

Hej deude i cyberspace,

Ja så er jeg tilbage og denne gang med et par billeder af lidt nyheder i mit klædeskab i anledningen af at det snart er sommer.

Jeg er ikke den bedste til at købe tøj det indrømmer jeg lige med det samme og jeg er heller ikke ret god til at gå i sommerkjoler, MEN har fået afvide at jeg vil se og ser fantastisk ud i kjole, så derfor har jeg investeret i 2 nye sommerkjoler til ingen penge og nå ja så kom jeg vist også lige til at kigge forbi The Newyorker i København og fik set mig varm på en skøn trøje.

Netto har nogle ret skønne espadriller til 49.95 som jeg faldt over i dag da jeg handlede ind, de må altså gå for mine sommersko, for efter at have vandret rundt i to byer i sammenlagt 10 butikker uden at finde nogen så er de mit bedste bud.

Nå men her kommer billedserien og bær lige over med billedkvaliteten, den er ikke den bedste:





Det var ordene for nu :-)

medic out

Ingen kommentarer: