lørdag den 19. april 2008

18 km på cykel i dag

Hej derude i cyperspace,

Jeg havde i dag fri fra arbejde og det er jo herligt når vejret er så skønt som det har været i dag.

Havde snakket om at køre en tur ud til Grusgraven og sige hej til Skaaning og de andre guttere der var ude og spille i dag.

Nå men så sagt så gjort.

Jeg cyklede over landet rundt om Haraldsted dæmningen og wow hvor er det dog et skønt område, jeg kan ikke huske jeg har været den vej før så det var vildt fedt at opleve.

Kom ud til Grusgraven og så Skaaning og nogle nye guttere og en enkelt gammel kending som hedder Kermit.

De fik spillet og indimellem fik vi snakket og hygget, totalt for afslappet og dejligt når man trænger til at komme ud og få frisk luft og bare slappe af.

Da jeg kørte hjem var det sent og ved at blive mørkt samt en hel del køligere, men jeg var rigtig glad for at dagen var gået så godt.

Det eneste jeg dog ærger mig over var at jeg ikke fik snakket så meget med Skaaning som jeg gerne ville, men sådan er livet jo nu en gang :-D

Medic out.

2 kommentarer:

Thilde Smedegaard Petersen sagde ...

Det var flot - og skønt at vejret er blevet så godt, at man kan cykle igen derhjemme. Jeg har også været ude at cykle idag - var lige ude at se det sted, hvor jeg skal i praktik. Bare udefra.. Det er et kæmpestort område, som er lidt spooky fordi der var helt mennesketomt. Men jeg fandt det. Det er vist ca. 4 km. Cyklede ned at handle bagefter, så har nok cyklet 9 km idag. Må hellere få skrevet lidt på min blog om det. Der kommer jo ikke så mange nyheder mere. Måske der bliver lidt flere af dem, mens jeg er i klinik. Men må jo ikke skrive for meget. :)

Dit billede er for øvrigt rigtig godt. Du ser supergodt ud!

Medic sagde ...

Taark Thilde-mus,

Super sejt at du også har været ude og cykle, glæder mig til at høre mere om din praktik.

Mht. mit billede så har min dejlige søster været på spil.

Hun gav lige mit hår en ordentlig og tiltrængt omgang efter min fars fødselsdag og jeg er selv rigtig glad for resultatet.

Jeg vil give din ros videre til hende når jeg snakker med hende.