lørdag den 16. februar 2008

Sure kunder - Rasmus får lov at klæde sig ud


Hej derude i cyperspace,

I dag har jeg været på arbejde og i guder hvor har alle kunder dog bare været sure som citroner.
Stakkels Rasmus der stod ved kassen måtte tage imod det hele og til sidst måtte jeg lige hive fat i ham og fortælle ham at det ikke var ham, men "uniformen" (vores skjorte med logo) som kunderne skældte ud.

Det lettede stemningen en hel del og resten af dagen grinede Mikkel, Rasmus og jeg af den mindste ting.

Well Rasmus må siges at være den der vendte skuden helt og holdent, han kommer ind og spørger mig da jeg tager mig 5 min i frokoststuen om han må klæde sig ud i vores rollespilskostume.

Jeg fortæller ham at det må han kun hvis det er uden bukser *SS*

Nå men jeg hører derefter Rasmus fortælle Mikkel at han godt må klæde sig ud og da jeg kommer ind i butikken igen så har han allerede klædet sig ud med kofte, bælte, latex-knive og latex-sværd dog med bukser på.

Nå men Mikkel lå flad af grin og jeg måtte hente mit kamera så jeg kunne forevige Rasmus i kostumet plus jeg vist også grinede ret meget af hans påfund der lettede stemningen en hel del og samtidig gjorde det at vi kunne klare resten af dagen med et smil.

Her er et par billeder af Rasmus som jeg har fået lov til bruge på bloggen:


Nå men det har været en lang dag så jeg vil slutte for nu.

Kan I sove godt derude i cyperspace.

Medic out.

1 kommentar:

Thilde Smedegaard Petersen sagde ...

Hehe, det er sgu da ret underholdende. I burde lave udklædningsdag allesammen!