mandag den 25. februar 2008

I dag er jeg ærgelig!

Hej derude i cyperspace,

Jeg har sidder hele natten og set et ret tamt Oscar show fra Hollywood og min helt Viggo Mortensen fik ikke en statuette for Eastern Promises, så derfor er jeg stået ret sent op.

Hvad ser jeg på min mobil; at det kursus som jeg havde tilmeldt mig til denne weekend er overbooked så jeg kan ikke komme afsted og der er ingen fra mit kompagni der kan komme afsted heller.

BUGGER, al min fine planlægning er lige pludselig ret ligegyldig for endelig at blive færdig med den Resterende Lovpligtige Uddannelse (RLU)som regeringen har bestemt at alle hjemmeværnssoldater skal igennem inden 3 år.

Hvis ikke jeg får taget alle kurserne i 2008 bliver jeg sat på reservelisten og det gider jeg ikke.

Så nu ender det med at jeg skal bruge noget af efteråret på dette her RLU sjov også, se det er bare dårlig planlægning.

Der er dog et kusus magen til lige i den weekend hvor min far har 60 års fødselsdag i april, men det har jeg altså ikke tænkt mig at tage på, min far vigtigere :-D

Det var mit brok for nu.

Vi ses derude i cyperspace.

Medic out.

Ingen kommentarer: