fredag den 23. juni 2006

Update fra onsdag d. 20/6-06 til 23/6-06


Nå men hvor skal jeg begynde, hmmm, jo tirsdag den 20 juni cyklede jeg til og fra arbejde, en tur på 36,6 km.

Turen til Haslev var pragtfuld med spredt sol, lidt vind og en anelse køligt, da det jo var kl. 0700 jeg startede, men jeg fik jo varmen hurtigt og nød faktisk cykelturen i fulde drag og da jeg ankom til Haslev på arbejdet var jeg frisk til at starte dagens arbejde og det tog kun 45 minutter, hvilket er ret godt for en der ikke er i form.

Turen hjem blev dog lidt mere anderledes, da der var stærk modvind, men det var alligevelle meget lummert og skyer passerede solen i tide og utide.

Hold da helt op hvor var jeg ved at opgive mange gange mellem Haslev og Sneslev, den tur er bare dræbende på en eller anden måde.

Men jeg gav ikke op og 1 time senere var jeg i Ringsted, godt træt efter den hårde tur.

Fik aftensmad og hyggede resten af aftenen med VM i fodbold.


Den 21 juni var det min kærestes fødselsdag og jeg orkede ikke at cykle på arbejde da jeg havde indset at det nok var en smule overilet at starte med næsten 40 km den første dag, så jeg tog bussen på arbejde og min kæreste kom og hentede mig efter dagens dont.
Vi tog hjem og jeg lavede en lækker lagkage med jordbær til ham og varmede kakao som vi drak sammen med flødeskum, mmmmm det smagte godt.
Min kæreste bestemte sig for at naboerne også skulle smage og gik ind med krus med varm kakao, flødeskum og 2 store stykker lagkage.
Nøj hvor blev de glade :-D
Derefter så vi VM i fodbold og bare hyggede os.

Den 22 juni var jeg stadig ikke rigtig helt frisk og måtte tage bussen på arbejde.
Intet udover det sædvanelige skete den dag og jeg kom hjem og tilbragte aftenen med kæresten og vores 3 katte.
Nå ja jeg spillede selfølgelig lidt Animal Crossing Wild World på min DS og chattede lidt med vennerne på nettet plus så VM i fodbold.

I dag den 23 juni vågnede jeg op med en lænd der har sat sig fast og det gør bare nas.
Tog på arbejde og lavede hvad jeg plejer: Mankoer (manglende bøger i kasser/manglende kasser).
Men kl. 1300 blev mine smerter så slemme at jeg skynte mig at blive færdig med det jeg havde gang i, så jeg kunne tage hjem og slappe af i lænden.
Kl. 1330 var jeg ude af døren og gik med meget meget små skridt op til busstoppestedet og ventede tålmodigt på bussen.
Kom hjem og lagde mig ned for at slappe af og faldt i søvn, hvilket jeg troede ville hjælpe, men nej det gjorde det ikke.
Så min tur til Fredericia sammen med Team N.A.R.H.A.T. til HGT 06 blev aflyst med det samme da det viste sig at jeg ikke havde fået det bedre, ØV ØV ØV ØV, og her havde jeg gået og glædet mig helt vildt til at se alle gutterne.
Nå men nu sidder jeg her helt alene og har masseret mig selv med en orange massagebold og har brugt min uundværlige varmepude for at minimere smerterne så nu håber jeg at det bliver bedre og måske går over inden weekendens udgang.
Man kan jo kun håbe :-D
Det var ordene for denne gang.
Hygge :-D

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvad er HGT 06?
Team N.A.R.H.A.T - er det ikke et hardball team?

Anonym sagde ...

Bliver jo helt forpustet af at høre om alt det kykleri :P

Tak for hilsenen i min Blog Blog :)

Take care Medic

Seeees

Zøvniiiig

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak