mandag den 18. september 2017

Post fra Paperblanks


I sidste uge stod der en meget stor papkasse til mig ude i vores gård. Den var leveret med GLS og jeg kunne ikke rigtig se hvilken afsender der var på. Så jeg var meget spændt da jeg tog den indenfor og åbnede den. Til min overraskelse var en en meget flot pakke fyldt med fantastiske ting fra CulturePlus der forhandler Paperblanks notesbøger.

Jeg har altid været vild med Paperblanks og synes deres bøger er helt vildt flotte og kvaliteten er virkelig i top. For det skal den være når man køber en notesbog som man gerne vil have skal holde og som skal pynte hvis den skal stå på ens bogreol.

I pakken lå der følgende to stk fine bognet med teksten "Hej smukke vil du se min bogreol" og Jeg elsker bøger". De er altid populære de der net. Det er meget bedre at have med ud og handle end en plastikpose.

Der var også et par skriveartikler til mig. To flotte fjerpenne i lyserød og sort (jeg kom til at tænke på Raven i K.L.Berger's nye bog Sjælehenteren da jeg så den sorte hehe). Der var også en kuglepen med vaterpas og lineal. Den har faktisk moret mig ret meget den kuglepen og jeg tror også jeg vil få meget morskab ud af den fremover.



Det næste jeg fiskede frem var to kladdehæfter som er lavet på en ny måde. Det ene er med linjer og det andet er med prikker. linjerne er hvide, prikkerne er hvide og baggrunden i begge hæfter er grå. Det skulle gøre at ens skriblerier vil blive fremhævet mere og øjnene vil ikke blive distraheret af mørke linjer.

De er nemme at fotokopiere fra da baggrunden ikke kommer med på kopien. Plus hvis du downloader appen til hæfterne så kan du gemme dine noter til evig tid eller dele dem med andre via Internettet. Jeg har ikke prøvet at skrive i dem endnu, men der skal prøves for at se om jeg kan lide den udformning de har. Serien hedder forøvrigt Whitelines.





Så kommer vi til selve essensen af Paperblanks bøgerne. Dem jeg har modtaget denne gang er super smukke (men det plejer de jo at være).

Den første bog er en Flexix, hvilket vil sige den har blødt cover og er fleksibel. Den er linjeret og har 144 sider. Mønsteret hedder Mystique og er på baggrunden rød/sort med guld mønster på. Kanten af alle siderne er også indfarvet som selve mønsteret. Mega flot.



Den anden bog jeg hentede frem fra kassen er en 10 års journal med et mønster der hedder Golden Inlay. Der er et familietræ i så man kan holde styr på slægten og inden i er siderne fyldt med 10 felter under hver dato med tre linjer til at skrive lidt om ens dag til senere generationer.

Forsiden er smuk i guld med et mønster der har røde, grønne, lysegrønne og guld farver indlagt. Kanten af alle siderne er også indfarvet så de matcher den smukke forside. Udover journalen er der en lille bog med blanke sider så man kan skrive noget mere eller sætte fotos i hvis man har brug for det. Denne her herlighed er sat ind i en sort box med flotte udskæringer.





Den sidste bog i denne her omgang er en A4 bog med et mønster der hedder Aurelia Grande med 240 sider.. Den er med blanke sider og forsiden er meget smuk lilla med et guld mønster og nogle af cirklerne glimter når man kigger på den. Her er kanterne af siderne også indfarvet så det passer til mønsteret. Jeg synes den er smuk med smuk på.



Alle disse skønheder kan du købe hos din lokale boghandler hvis du vil have noget der er smukt og anderledes en de sædvanelige kladdehæfter som du måske skriver i. Jeg kan varmt anbefale dem og de kommer i mange størrelser, med linjer og uden linjer.

Tak til Kristian fra CulturPlus for den fine pakke.

Medic out.

Ingen kommentarer: