lørdag den 23. august 2014

Ferie, Ferie, Ferie




I dag kl. 1400 startede jeg på en uges ferie som jeg har glædet mig til :-)

Den skal spenderes i selskab med mine bedste ven og hans kæreste fra Sjælland. De ankommer med færgen søndag eftermiddag og så er der dømt hygge i en hel uge, med gode oplevelser, god mad og total afslapning.

Nu er det sådanne at jeg har aftalt med de kære vejrguder at det bare skal være godt vejr og vi ikke skal have mere regn, lyn- og tordenvejr for det synes os bornholmere at vi har fået nok af de sidste 14 dage (hver evig eneste dag uden undtagelse). Så  nu står den på sol, varme og godt vejr. (Der må gerne krydses fingre i hele Danmark for at dette går i opfyldelse, smiler sødt).

Kameraet vil blive taget med på tur så jeg rigtig kan få taget gode minder sammen med vennerne. Måske er jeg heldig at få taget billeder af noget som jeg endnu ikke har taget billeder af i denne her sommer. Håber lidt på det da jeg mangler nye steder at fortæller om hehe.

Nå men håber I alle har en super fantastisk weekend og nu vil jeg smutte ned og være selskabelig sammen med ham den dejlige og ungerne :-)

Har I haft en god sommer og hvad har den budt på?
Fortæl fortæl :-)

Medic out.

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Det lyder helt fantastisk! Gid du må have den bedste ferie!

Katja (@eeyorenyk) sagde ...

Jeg krydser fingre - Jeg er også selv jævnt træt af det nederen vejr. Det er bare ALT for kedeligt allerede nu her i August. Det kunne altså godt tage at vente noget tid, synes jeg. :S

Medic sagde ...

Nå men ferien blev ikke som jeg havde regnet med. Nu prøver jeg at nyde det jeg har tilbage på egen hånd. Har lært en vigtig lektie mht. at glæde sig for meget. Skru ned for forventningerne så går tingene meget bedre.